dinsdag 22 juli 2014

Mijn oogst van vandaag:

Nu dat het afwisselend regendagen en zomerdagen zijn groeien onze groenten goed in onze tuin.

Mijn oogst van vandaag viel redelijk mee:




Van de komkommers heb ik koude komkommersoep gemaakt.

De courgette is samen met een andere familielid gebruikt in onze moussaka die we vandaag lekker op gesmuld hebben.


Enkele frambozen geplukt en nu geduldig wachten op het volgende dat rijp is om te plukken!

Een beetje rustig aan gedaan vandaag,in de ochtend op mijn gemak buiten het patroon van de Tilly I over getekend,uit geknipt uit stof en H630 en erna netjes in elkaar genaaid.

Kamsnap erin en klaar om te gebruiken.Ik heb een restje van mijne rok gebruikt en een restje van de sjaaltjes die ik gemaakt.


Het patroon komt weer uit het boek van deze dame's waaruit ook mijn vorige tas is gemaakt.




Netjes in mijn krans gezet!



Een lekkere ijskoffie tussendoor.

Zo gaan er hier nog gemaakt worden,super gemakkelijk om te doen.

De dochter heeft al gevraagd voor het maatje groter en dan in het leer als ik dat zie zitten!

We zullen er eens voor moeten gaan kijken,zo een lapje leer omdat te maken,hé!

Fijne avond voor iedereen,ik ga nog op mijn terrasje zitten bij zoon en dochter.

Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. goh, zo een ijskoffie zou er bij mij ook wel ingaan. (evenals die komkommers ;) Ziet er smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een eigen tuin is gemakkelijk,we hebben niet zo heel veel groenten staan maar toch!Je ziet het leren tasje hier wel verschijnen binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen