dinsdag 19 augustus 2014

Familie

Ik ben vandaag een beetje rusteloos.

Is het omdat ik verlof heb en het nog niet echt door heb?!


Maar de komende dagen wil ik genieten.

Van mijn gezin

Van onze vrienden

Van de natuur

Van het weer

Van lekker eten en iets fris in mijn glas of iets warms in een tas

Van rondom kijken en niets doen

Van lezen in een goed boek

Van praten en luisteren

Van alles en nog veel meer




Daarom eventjes een blogpauze en zo weinig mogelijk internet gebruik voor de komende dagen want mijne man heeft nog samen met mij en de kinderen 10 dagen vrij.

Ik lees jullie weer op 1 september en vertel dan wat we allemaal gedaan hebben in onze familietijd.

Groetjes C.

Welke dag is het?,
vroeg Poeh

Het is vandaag,
piepte Knorretje

Mijn lievelingsdag,
zei Poeh

A.A.Milne

Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen: