dinsdag 23 december 2014

Verhuisd



We zitten sinds zondag avond in ons gezellig appartementje.

Dank zij familie en vrienden is het allemaal gelukt om het op tijd klaar te krijgen.

De kinderen slapen hier super goed,ik zelf iets minder maar dat ligt vooral aan mijne harde matras waar ik nog heel erg aan moet wennen.


Alle dozen zijn uit gepakt en alles staat al netjes in de kasten waar we nog regelmatig de verkeerde open doen om iets te vinden maar dat komt ook wel weer in orde.


Enkel mijn naai/knutsel hoekje moet nog volledig ingericht worden maar dat wordt iets voor volgende week of de week er na of ...

Er moeten nog enkele rekken gekocht en in elkaar gestoken worden zodat ik alle curver boxen er netjes op kan plaatsen.

Dus mijn naaimachine blijft voorlopig nog onder haar hoes wachten tot ik tijd en energie heb om weer te naaien.

Met alle drukte rond de verhuis en geloop met papieren en dergelijk komt het er voorlopig niet van om me rustig voor mijn naaimachine te zetten.

Maar in 2015 ga ik er weer voor,heb al een stofje op het oog om leuke kussenhoezen mee te maken om onze salon gezelliger te maken.


We hebben de komende dagen net zoals de meesten onder ons het druk met feestjes en etentjes dus voor iedereen Fijne Feestdagen en probeer zo veel mogelijk te genieten van al het moois om jullie heen.

Ik ga dat volop doen ook al wordt het een moeilijke periode maar samen met mijn kinderen,mijn familie en vrienden gaat het ook een gezellige tijd worden.



Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. Hopelijk wordt het snel 'jullie huisje'.
    Sterkte de komende tijd met wennen aan de nieuwe situatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat er veel te genieten is voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We mogen met deze feestdagen al bij familie en vrienden mee feesten dus dat wordt toch genieten met op de achtergrond onze nieuwe situatie.

      Verwijderen
  3. We gaan onze best doen om er toch van te genieten hoor!Een nieuwe start voor ons 3tjes samen met familie en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen