vrijdag 5 juni 2015

Nieuwe stofjes

Heb de afgelopen dagen me zelf een beetje verwend met nieuwe stofjes.

Vandaag is mijn pakketje aangekomen van Mondepot waar je echt betaalbare stofjes kan kopen.

De verzending is gratis vanaf 25 euro en ja daar zit je al snel aan dus dat is mooi meegenomen,hé!


Heb deze keer gekozen voor deze leuke stofjes:



2 leuke stofjes,rood lint erbij gekregen

Ja wat hadden jullie verwacht,groen natuurlijk,heel zacht mintgroen,ik ♥ ervan.De bedoeling is er om de Julia sweater van te maken.Heb voor de buidelzakjes nog een leuk combistofje liggen van Soft cactus.

Vorige week had ik bij deze Den Depot een fris groen licht gewicht stofje besteld met de bedoeling er een Leila top uit de laatste LMV uit te maken.Maar nu twijfel ik want heb het eerst uit een proefstofje gemaakt en het valt op de rug ruim,de borstnepen staan te hoog en ik krijg de tipjes aan de voorkant niet mooi afgewerkt zoals zij het beschrijven dus even laten liggen eer ik begin te knippen.





Foto uit LMV

Verder heb ik nog bij Liesellove nep leer besteld in mintgroen om een tas van te maken die samen met nog verschillende anderen ook hier gemaakt wordt:leuk groepje en het is de bedoeling dat je deze tas maakt met stof naar keuze.Je mag zelf ook aanpassingen doen als je daar zin of behoefte aan hebt.




Foto van de tas via FB groepje


Maar of ze op tijd klaar gaat zijn daar vrees ik voor,hopelijk is het pakketje morgen bij Kiala dan kan ik het daar oppikken en zaterdag er aan beginnen.De anderen zijn al aan week 2 bezig.Indien ik het niet haal maakt het voor mij niet uit dan heb ik ze maar wat later klaar.Hopelijk is het nep leer zo mooi als op de foto.

De plannen,de stofjes zijn er al,nu de energie nog vinden om er aan te beginnen.Maar eerst stofjes wassen ;-)

Verder wil ik ook eventjes laten weten dat ik heel blij ben met mijn nieuwe volgers!Welkom ;-)


Groetjes C.

Follow my blog with Bloglovin

9 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van Mondepot, niet alleen mooie stoffen, maar ook echte kledingsstoffen... ik kijk al uit naar je maaksels ermee!
    (ik weet trouwens niet hoe groot je bent, maar ik moet standaard mijn borstnepen verplaatsen als ik iets uit het tijdschrift maak. Echt niet zo moeilijk, gewoon eens proberen!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben 1.65 dus niet zo groot/klein ;-) en hopelijk vallen de maaksels mee....

      Verwijderen
  2. Succes met je projecten, je hebt er een nieuwe volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom,ik heb mezelf ook volger bij jou gemaakt maar ga er straks eens goed alles bekijken,nu naaien ;-)

      Verwijderen
  3. Ja dat is waar dat je van elke ideeën en inspiratie op kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat witte stofje ook gekocht bij MonDepot. Dat met die streepjes bedoel ik. Dat wordt hier een t-shirt voor de dochter gecombineerd met kant.

    BeantwoordenVerwijderen