donderdag 4 juni 2015

Steun uit onverwachte hoek.

Enkele blogjes geleden had ik het eventjes moeilijk en kreeg veel steun van jullie met de reacties op dit schrijven.

Maar het meeste was ik verrast door dit pakketje dat ik gisteren mocht ontvangen van Jessie en de leuke blog/webshop omdat ze vond dat ik wel wat steun kon gebruiken.




In dit pakketje zat van alles waar ik heel blij van werd.

Een leuk hartje met een tekst die Jessie hier eens voorbij had zien komen.Ze heeft er de tekst zelf op gemaakt.

Leuke knoopjes en ook enkele met een stofje,de groene die er bij zitten ga ik bij een tas gebruiken.
2 toffe notaboekjes,eentje zit er al in mijn tas die ik mee neem naar mijn naai avondje op woensdag.
Verder zaten er enkele ritsen,strikjes,lintjes en etiketten in om in kleding of zo te naaien.

Dank je wel Jessie!Zo onverwacht maar recht uit je hart....

Verder zat er ook de chocolade in de brievenbus die ik bij ogenzalf won.Volgende week ga ik de kinderen er mee verwennen als ze aan het leren zijn want die kunnen wel wat extra gebruiken.

De chocolade was mooi ingepakt in een papiertje dat Ageeth bestempeld heeft met hare zelfgemaakte ananasstempel.



Het is pure chocolade met kokos en pecannoten in van het merk tonyschocolonely wat een merk is dat slavenvrij en nog andere zaken hoog in de vaandel houdt.

Afgelopen maandag ene fijne babbel gehad met mijn beste vriendin en gisteren heeft mijn zus me ook nog eens opgepept via de telefoon ;)

Besef super goed dat ik het goed heb met alle steun die ik krijg,hier en van mijn vrienden/familie.

Groetjes C.


Follow my blog with Bloglovin

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief pakketje!
    Misschien is het goed om eens wat pure chocolade te eten ;-)
    Hou je taai, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne verrassing, en het is je zeker gegund , jij verdiend dat hoor. Geniet er maar van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja inderdaad is het leuk om onverwachts iets te krijgen.Ik had dat toen ook met jouw kaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan inderdaad eens goed doen om zo post te ontvangen! Kop op! :)

    BeantwoordenVerwijderen