woensdag 11 november 2015

Uitslag give away!

En de winnares van de give away is Christa Hesemans!

Je dochter Kim gaat content zijn denk ik zo.

Stuur je via mail eventjes jullie Kialapunt door dan komt het volgende week jullie richting uit.

Deze week moet ik veel werken maar erna heb ik veel vrij omdat ik overuren moet terug nemen en dan ga ik het tasje in elkaar zetten en naar het Kialapunt brengen om naar jullie te versturen.


Fijne woensdag voor iedereen,C.


Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. WAW......Carla; ik kon mijn ogen niet geloven toen de naam "KIM" in mijn ogen sprong....wat leuk is me dat en ja ons Kim gaat super gelukkig zijn....dikke dikke merci ; ik of beter gezegd"WIJ" zijn er enorm blij mee! Dikke kus van ons KIM**** Je mail heb ik niet denk ik of moet het hier ergens vinden en anders stuur ik het wel via PB***En natuurlijk blijf ik trouw je nieuwtjes volgen via je Blogg ♥

    BeantwoordenVerwijderen