zaterdag 5 maart 2016

Pin it & make it 9

Ene hele simpele deze week maar het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn.

Kaarsjes,ik hou ervan,het is zo gezellig als ze in meervoud op verschillende hoogte's en plaatsen aan zijn.

Van mijn zus kreeg ik koffiebonen mee,glaasjes had ik nog van plantjes die ondertussen dood gegaan zijn dus in 1 2 3 klaar met deze pin.



Zo simpel
maar zo mooi.


Paassfeer !

Verder heb ik mijn stolp in Paassfeer gebracht.Op mijn salontafel gezet en laat nu maar de lente komen want ik heb nood aan zon,warmte,langer licht en gezellig samen zijn.De chocolade paaseieren mogen voor mij in Rome blijven.

De konijntjes die ik vorig al maakte heb ik ook weer een plaatsje gegeven.Voor wie nog restjes stof over heeft is dit een leuke oplossing om iets leuks maken.



Foto vorig jaar,
het licht is niet
ideaal om
een nieuwe
foto te maken...

Doen jullie dat thuis ook,je living/woonkamer in lente of Paassfeer brengen?Ik hou wel van wat meer kleur in huis en het vooruitzicht dat de klok wordt omgezet einde van de maand is een pluspunt want dan is het langer licht!!

Groetjes Carla




Follow my blog with Bloglovin

12 opmerkingen:

  1. Ik kijk zo uit naar de lente, zoals velen. Maar loop qua versiering wat achter. Maar jij inspireert weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan de slag dan ;-) Ben benieuwd wat jij er van gaat maken.

      Verwijderen
  2. Oh, zo leuk gedaan! Hier komen we ook stilletjesaan in paassfeer :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn,hé!Is toch weer mooier en leuker in huis zo frisse kleuren.

      Verwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit! Geniet ervan, ik vond Pasen in Europa ook altijd heerlijk, de lente kwam eraan, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els,welk seizoen is het nu bij jullie?

      Verwijderen
    2. Officieel is het sinds 1 maart herfst, maar het is nog zeker een week flink warm (zo tussen de 30 en 39 graden... Beetje teveel van het goede 😰 )

      Verwijderen
    3. Ja dat is inderdaad warm,ik vind tussen de 20 en 25 graden ideaal maar ja daar kunnen we alleen maar van dromen,hé!

      Verwijderen
  4. Ik ben van plan wel een paar dingetjes te veranderen, maar niet enorm veel :)

    Die koffiebonen vind ik geweldig! Ruikt het ook een beetje als je de kaarsjes brandt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ruikt de koffiebonen maar een beetje maar ik heb wel een grote living...maar als het te sterkt ruikt is het ook niet,hé!

      Verwijderen
  5. Jep, hier wordt ook de paassfeer in huis gebracht :-)

    BeantwoordenVerwijderen