donderdag 28 april 2016

Blogverjaardag!

Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik met mijn blogje begon.

Hiep hiep hoera voor mezelf maar ook voor jullie want door jullie reacties blijf ik hier mee verder doen,moet maar niet zo leuk zijn,hé!

En wie jarig is mag trakteren ;-) maar ik ga het een beetje uitstellen want ik ben heel erg verkouden en daar door is mijn energiepeil heel laag.

Van zo dra ik beter ben ga ik er eens over nadenken wat ik ga weg geven aan jullie,dus nog eventjes geduld en jullie kunnen een kansje wagen op iets leuks.




Groetjes Carla

Follow my blog with Bloglovin

16 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ik nog lang mag meegenieten. Ik wens je beterschap en veel inspiratie X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! En gefeliciteerd met je blog verjaardag. Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd!
    Enne, snel beter worden hoor ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben nog niet veel beter maar ik weet dat het tijdelijk is hè.

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd! En beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt!! 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! En alvast veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat ♡
    En veel beterschap ♡
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dikke proficiat en wordt maar snel beter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd en hopenlijk gaat het inmiddels weer iets beter!

    BeantwoordenVerwijderen