maandag 16 mei 2016

Uitslag give away!

Er waren niet zo heel veel reacties op mijn give away maar eentje sprong er toch wel uit voor mij!

An Vande Velde,de ontwerpster van het befaamde An tasje nam deel aan mijn simpele give away,ik voel me vereerd An ♥

Op haar leuke blog jace-did-it.blogspot.be vinden jullie mooie spullen door haar gemaakt,kleren maar ook leuke tassen,in mijn favoriete combinatie's,zwart/wit .

En omdat ik zelf mijn regels voor de give away mag samen stellen pas ik ze een beetje aan want ik vind dat An wel een leuk An tasje verdient dat ze zelf niet gemaakt heeft,daar komt ze niet aan toe met alle leuke dingen die ze voor anderen maakt.

Dus An in de rechter zijbalk vind je mijn emailadres,stuur je eventjes je adres door dan komt dit An tasje jou kant uit.



Hopelijk jouw smaak?!


Simpele binnenkant.

En dan nu de winnares van het andere An tasje en het zonnebrilzakje!!



Tamara van Lunatiek,het komt jouw kant uit.Als je eventjes je gegeven door mailt dan mag jij binnenkort de leuke spulletjes in jouw tas opbergen ;)


Groetjes Carla.


Follow my blog with Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. ik kwam vandaag op jouw blog terecht... heel veel leuke creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat dames! Het eerste springt er echt wel uit! Zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    En Carla, wat leuk om de ontwerpster er een cadeau te doen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh dees is echt geweldig!! Helemaal mijn stijl!! En inderdaad, ik maakte er allicht een stuk of 100, maar zelf heb ik er nog geen 1!
    Nu wel! Héél erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je het zo geweldig vind,ben blij dat ik deze beslissing heb genomen ;)

      Verwijderen
  5. Yay!! Wat ben ik blij!!! *smakkerd*

    BeantwoordenVerwijderen