dinsdag 3 oktober 2017

Zorgenvriendjes.

Vandaag had ik een vrije dag. En omdat ik nog veel restjes stof had liggen ging ik nog eens aan de slag met het gratis patroon van Khadetjes.

In de familie zijn er 3 schatjes die wel een zorgenvriendje kunnen gebruiken door omstandigheden.

De kleinste zal er niet echt een geschreven briefje in kunnen steken maar als grote broer en zus zo iets leuks, kleurrijk en schattig krijgen dat door tante Carla is gemaakt dan wil hij dat ook hebben. Geef hem eens ongelijk! 😀

Op instagram zagen sommige al foto's voorbij komen. Maar niet getreurd ik vergeet jullie niet. Al kom ik tegenwoordig weinig toe om te bloggen.



Ik maakte ook een eenvoudige vlaggenlijn (vorige maand al) voor ons jongste neefje die volgende week 3 jaar wordt! Hiep hiep hoera voor Warre!


Ideaal om
restjes te 
verwerken! 

Normaal gezien ga ik nog een Billie maken maar dat moet ik nog eens bekijken. 

Groetjes Carla 


Follow my blog with Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Ooh, dat gaan allemaal blije kinderen zijn, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik hele lieve mooie kadootjes. Daar gaan ze zeker weten super blij mee zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat ook. De mama heeft ze al goed gekeurd 😀

      Verwijderen
  3. Oh, heel tof gedaan!! Ik zou er eigenlijk ook eens eentje voor Giel moeten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker eens doen. Ideaal om restjes te verwerken, snel klaar en Giel blij.

      Verwijderen
  4. Die zijn zo schattig, die zorgenvriendjes! Wel knap gemaakt zeg, ik zou het niet kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment! Elk zijn talent, ik kan niet zo mooie dingen haken zoals jij.

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen